আমার সমাজর কবি লেখক এতার কপাল

১.
আমার সমাজর কবি লেখক এতার কপালর কিরৌ হবাহান। নিজর ভাত খেয়া, নিজর গাটর রূপা তিংকরিয়া, নিজে দ্বায়িত্ব নিয়া, প্রেসে দাবদা দাবদি করিয়া ছাপেইতারা ঔতা মানুয়ে লনা না মনেইতারা, লইতারা ঔতাও পাকরানি না মনেইতারা। মোবাইলে হারদিন ৫০/১০০ টাকা রিচার্জ করতে সমস্যা নেই, পুজার চান্দা ৫০০ টাকা দিতেউ সমস্যা নেই- লেইরিক আহান লইতে মিহুলগৎ থুক করের। জাতহারনরকা ঠারহানরকা রাতিদিন পরিশ্রম করিয়া সৃষ্টি করতার সাহিত্য উতার কোন মূল্যায়ন নার, বরং করুনার দৃষ্টিলো চেইতারা কুনো কুনোতায়। মানু আগো লেখকগো বুল্লে অগোর সমন্ধে সমাজর ধারনাহান সমসময় নেগেটিভ। বড় বাগরর লেখকগো, লিখালিখি করিয়া করেবেলতই! কবি সাহিত্যিক এতা বপতাই লেইরা হানতে সমাজর ডাঙর থাকে কবি সাহিত্যিকর মর্যাদা নেই, থাইলেউ ঔতার লগে ব্যক্তিস্বার্থ জড়িত থার।

২.
ইমারঠারর লেইরিক আহান ফেরি করাত গেলেগা মাততারা, “তোমার এতা পাকরানির সময় নেই”, “মানুর ঠার পাকরানি হিন”, “হুদ্দা ইমে কবিতা গল্প লিখরাই হানতে, কিসাদে উন্নতি করানি অকরবো অসাদে কথা লিখেই” ইত্যাদি। টিলিভিশনে নাটক সিরিয়াল খেলা চানার লম্বা সময় থার, আমার ঠারর লেইরিক আহান উল্টেয়া চানার সময় নেই। কুনো কুনো মানুরাং নিজর ঠারহান পাকরে নারানি এহান গর্বহান অসে, অথচ বাংলা হিন্দি ইংলিশ পাকরানি টটরানি জানানি এহানে স্ট্যাটাস বাড়ের। বারো সমাজ আহার উন্নতি এহানতে হাবিবারাদে অনা থক, অর্থনৈতিক উন্নতির লগে সামাজিক সাংস্কৃতিক উন্নতি অহানউ দরকারি। সমাজ সংস্কৃতি সভ্যতা হাবির মুলগতে হৌ ভাষা সাহিত্য।

৩.
ট্রানজিশন পিরিয়ড আহান পার কররাং সাৎ আমি। এহাত নানান ভাঙচুর বিনির্মাণ অয়া টিকলেতে টিকলাং নাইলে মিমুৎ অনা ঔহানই আমার ভবিতব্যহান।

ঢাকা  ০৫.১০.২০১২

এখানে আপনার মন্তব্য রেখে যান